csütörtök, augusztus 06, 2009

hip, hip, hurráá!!

ma este nekimerészkedtem és megnéztem  hogy áll a szombaton bekészített  kovászos uborka. valahol azt olvastam, hogy “jó idöben egy hét alatt elkészül” – így a hétvégére terveztem jobban szemügyre venni. aztán ma láttam (itt), hogy idöjárástól, napsütéstöl függöen pár nap alatt elkészül.

DSC09465 igyekeztem is ma idöben hazajönni, mert szombattól itt olyan kánikula van, hogy már attól féltem minden perc túl sok lesz az uborkáimnak.

DSC09461 szerencsére minden remekül müködött, az illata 100% kovászos uborka illat. kóstolni még csak langyosan tudtam, de már hül és alig bírom kivárni, hogy hidegen is megkóstolhassam.

2 valaki mondja meg/ komment:

jusztis írta...

Gratulálok! :)

trinity írta...

Ügyes, én is csinálok, hogy nálad látom...A gyerekek nem szeretik-de a férjemmel mi igen!!!