vasárnap, május 31, 2009

házi müzli

DSC03628 tegnap láttam la cuisine d´adele blogján egy müzlis receptet, amely beindította a fantáziámat. nem mintha a müzlihez külön recept kellene, de mégis. különösen arrafelé kalandoztam, hogy egy felbontott csomag vörösáfonya árválkodik egész pünkösdön át az irodai fiókomban, pedig én most hí, de megenném – müzli formájában. ébredés és macskakajáltatás után még pizsamában álltam neki elökeresni, hogy mit is tehetnék az “én” müzlimbe, ha már nincs vörösáfonyám itthon. ezekre bukkantam:

DSC03619 5 dkg mazsola

(lehetett volna kicsit több is, de nem volt)

5 dkg reszelt kókusz

(a fehér alapon sajnos nem látszik, de ott van)

5 dkg aszalt meggy

5 dkg datolya

20 dkg gabonapehely

(5 féle gabonapehely a kölln-töl: zab-, búza-, rozs-, árpa- és tönkölybúza-pehely)

a fentieket összekevertem és egy jól záródó üvegbe tettem. a reggelihez 4 evökanál “házi müzli” volt, egy pohár natúrjoghurttal.

DSC03636

0 valaki mondja meg/ komment: