hétfő, július 13, 2009

öszibarack-koktél

DSC08527

ma délután a sarki török zöldségesnél egyik ámulatból estem a másikba. két hétig nem voltunk itthon, így nem jártam a zöldségesnél sem. úgy látszik ezalatt az idö alatt teljesen elszoktam ettöl a választéktól. és persze az is lehet, hogy itt  nyár: cseresznye, öszibarack, nektarin, málna, ribizli (vörös ÈS fekete), büszke, áfonya… szebbnél szebbek, kívánatosabbnál-kívánatosabbak. azt sem tudtam, melyikhez nyúljak.  ha nem indulnánk holnap reggel egy 3-napos kerékpártúrára, bizony mindegyikböl tettem volna a kosaramba. így azonban mértékletes voltam és csak öszibarackot, feketeribizlit és piros büszkét vettem. a felét megettük, a maradékból egy finom koktél készült:

DSC08534

hozzávalók 2 pohárra:

1 öszibarack, 1 marék feketeribizli, 6 szem büszke, 1 pohár ásványvíz, 4 jégkocka.

0 valaki mondja meg/ komment: