szombat, augusztus 29, 2009

S.O.S

mint tegnap írtam, elköltöztem a wordpress-re, ahol ugyan kezdem jól érezni magam, csak elég lassan látom át az összefüggéseket, nem találok funkciókat, amiket itt megszoktam. imageha valaki olvassa még ezt a bejegyzést és tudna egy kicsit segíteni, nagyon megköszönném.

addig is amíg minden elkészül, köszönöm a türelmeteket és kívánok mindenkinek kellemes hétvégét.

3 valaki mondja meg/ komment:

Makka írta...

Ajjaj, pedig én pont téged akartalak mindenféle kérdésekkel zaklatni, mit hogyan kell a Worpress-en, ugyanis én is régóta tervezem a költözést. A múltkor még creditet is vettem, hogy tudjak saját template-t használni, de nem sikerült rájönnöm, hogy kell feltölteni, így visszakértem a pénzt. Amit azonnal vissza is kaptam egyébként, még egy pont a Wordpress-nek.
Különben szerintem az lenne jó, ha Blogger meg a Wordpress össze lenne gyúrva, az tökéletes blogoló hely lenne.

murok marci írta...

szívesen segítek, amiben tudok. nekem pl. elsö nekifutsra sikerült átvinni mindent a wordpressre.
ha van egy kis idöd, összeülhetünk virtuálisan megbeszélni, pl. msn-en?

Liza írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.