kedd, május 05, 2009

zöldleves

DSC02427

egyre többször fözök valami zöld színü ételt. minden bizonnyal az évszak “adja magát”, hiszen bár merre tekintek friss üde zöld kacsingat rám az ablakunk elött, a zöldségesnél, a hétvégi biciklitúrákon – így aztán nem is csoda, ha a konyhánk is lassan, de biztosan zöldül. ma este  egy csomag friss zöldhagyma, egy cukkini és a tartaléknak eltett medvehagyma kérte, hogy hadd legyen belölük valami gyors könnyü vacsora. így aztán a hozzávalókat, plusz két krumplit, meghámoztam ill. mostam, felkarikáztam-kockáztam, 10 perc alatt megföztem, sóztam, borsoztam, szerecsendióztam. majd 2 evökanál tejszínnel összeturmixoltam.  

DSC02434 2 percre visszatettem a tüzre és  egy maréknyi fehér hallal (azt hiszem kabeljau volt) varázsoltam tartalmas levessé.

DSC02483

0 valaki mondja meg/ komment: